close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מספר טיפים להדברה נכונה ובטוחה

מערכת שורשכ סיוון, תשעז14/06/2017

רגע אחד לפני שאתם אומר שלום למזיקים המטרידים אתכם בביתכם, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בחברת הדברה טובה

תגיות:
רגע אחד לפני שאתם אומר שלום למזיקים המטרידים אתכם בביתכם, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בחברת הדברה טובה, מה לשאול אותה, כמה זה צריך לעלות לכם וכמובן שנפרט לכם קצת על סוגי ההדברות הקיימות בשוק.

מה הפרמטרים שהופכים חברת הדברה לטובה?
כאשר נתחיל במסע החיפושים אחר חברה מוצלחת וטובה, ראשית חשוב לקרוא ביקורות עלייה, חוות דעת והמלצות ברשת האינטרנט, מעבר לכך התייעצו עם חברים האם הם שמעו או נעזרו בשירותים של החברה. פרמטר נוסף שהוא חשוב לא פחות הוא רישיון של מדביר מוסמך, רישיון עסק, ביטוח, מסירת חשבוניות כחוק וכמובן עבודה עם חומרים איכותיים שאינם מזיקים, אלו הם מרבית הדברים שכדאי ואף מומלץ לבדוק רגע לפני שסוגרים עם חברה.

כמה עולה הדברה?
מחירי ההדברה נעים ומשתנים על פי גודל הבית, התקופה בשנה, סוג המזיקים, סוג החומר עמו עושים את ההדברה ואם היא פנימית או חיצונית. ניתן לומר כי כיום בישראל ישנה תחרות גבוהה מאוד בכל הענף ומחיר הדברת דירת 2 עד 3 חדרים מתחילה מ250 שקלים בלבד! זהו מחיר זול מאוד להדברה סטנדרטית, כמו כן ניתן לומר שכיום שימוש בחומרים ירוקים ללא ריח הם בסטנדרט.

סוגי הדברות, יתרונות וחסרונות
ישנם המון סוגים כיום, כאלו המיועדים למזיקים מסוימים כמו נמלים, פרעושים, מקקים, יתושים ועוד מגוון רחב של מזיקים אשר אנו לא רוצים בסביבת ביתנו, לכל מזיק יש חומר הדברה שונה המתאים לטיפול בו, כאשר גם החומרים עצמם יכולים להגיע במגוון אפשרויות כמו כימי, ירוק, אורגני, אלקטרוני וכדומה. הנה פירוט קצת על הסוגים:
1. הדברה ירוקה – כיום מספר אחד בענף היא ללא ריח, לא מזיקה לבעלי חיים, ניתן לשהות בדירה חצי שעה אחרי הריסוס והיא הסטנדרטית.
2. הדברה כימית – בעבר היא שלטה בתחום, כיום היא נגד מזיקים שהדברה ירוקה לא יכולה להתמודד איתם כמו פשפשים, טרמיטים ומזיקים קטנים, החיסרון הוא שצריך לפנות את הבית לפחות לחצי יום.
3. אלקטרונית – שימוש במכשירים אלקטרונים היא להרחיק ג'וקים למינהם, חתולים, עורבים, יונים ואפילו נחשים מסביבתכם ומהחצר שלכם.
4. אורגנית – מתאימה בעיקר לחצרות ולאנשים שאוהבים אורח חיים אורגני ובריא, מחירה יקר יותר מהדברה ירוקה.
5. הדברה ביולוגית – שימוש בחומרים טבעיים על מנת לגרום לחרקים השונים להתרחק, בדרך כלל באמצעות ריחות המופצים מן הטבע.

כמה מילים לסיכום,
יש לבחור בחברה מקצועית אשר מבינה באיזה חומר להשתמש, לבדוק מהם המחירים במשק, לקרוא המלצות וחוות דעת על החברות השונות ורק אז לבחור בחברה אשר מתאימה לכם.

המאמר מוגש בחסות המדבירים שלי – www.Hamadbirim.co.il

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה